A PromaxBDA World Gold Awards-on idén is shortlist-es az AXN

Írta: Kardos Attila   
2012. május 29.
AXN HD logo A promóciós, a televíziós és a multimédiás szakembereket tömörítő világszervezetek, a Promax és a BDA minden évben meghirdeti az egész világ legjobbjait elismerő versenyét, amelyen idén az AXN őszi kampánya és a hozzá készült szpot bekerült a nevezett kategóriák legjobb 6 munkája közé. A Sony Pictures Television Networks tévécsatornája a teljes nemzetközi megmérettetésen olyan televíziós csatornák mellett indulnak, mint az NBC, BBC, FOX, HBO vagy az SBS.

Az AXN két jelölése Holiday/Special Event Promotion (a szpot), illetve Holiday/Seasonal/Special Event Program Campaign Using Integrated Media (a teljes kampány) kategóriákban született.

Az „Idén ősszel senki sem szent az AXN műsorán” kampány került a döntősök közé. A kampány célja az volt, hogy az őszi műsorstruktúrát egy közös, egyedi tematika köré rendezze, így felkeltve a figyelmet az őszi premierekre. (True Blood – Inni és élni hagyni, Sherlock, A bárka, NCIS stb.) A kampányban a főszereplők gyengeségei kerültek reflektorfénybe, hogy a nézők számára is nyílvánvalóvá váljon, átlagon felüli képességeik ellenére mégiscsak emberek. Ez a gondolat kiválóan egybecsengett a szpotban elhangzó üzenettel: „Engedj az igazi énednek a legújabb sorozatainkkal”, amely arra buzdította az AXN nézőit, hogy a csatorna programjait nézve bárki bőrébe belebújhatnak, hiszen ez csak ártalmatlan szórakozás.

A szpotban és az integrált kampány kreatívjain az AXN logója egy angyalszárnnyal egészült ki, a látványvilágot pedig a green-room felvételek alkalmazásával fokozták. A kampány kreatív ötletét a csatorna kreatív szakemberei dolgozták ki. A szpot Mihola Péter senior producer és Szentgáli György hangmérnök munkáját dicséri, míg az off-air anyagok Stefkó Zoltán marketing manager felügyelete alatt készültek. A munka grafikai megvalósítását és a promo motion design munkáit a szegedi Factory Creative Studio készítette el.

Az AXN (HD) tv műsora...

 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
TV2 Klub Március 8-án országos premierekkel, új, tematikus tartalmakkal startol a TV2 Klub, ami kifejezetten a női célcsoport számára készül szórakoztató, informatív, változatos tartalmakkal. A TV2 Csoport a nézői igények változásához igazodva pozicionálja újra női tematikájú kábelcsatornáját, ami rendkívül színes programkínálattal várja a nézőket a FEM3 programhelyén. A nyitóhétvégén a görög-kanadai színésznő, Nia Vardalos legismertebb filmjeit vetíti a TV2 Klub.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2024 sat-tv-radio