Az AXN két jelölése Holiday/Special Event Promotion (a szpot), illetve Holiday/Seasonal/Special Event Program Campaign Using Integrated Media (a teljes kampány) kategóriákban született.
Az „Idén ősszel senki sem szent az AXN műsorán” kampány került a döntősök közé. A kampány célja az volt, hogy az őszi műsorstruktúrát egy közös, egyedi tematika köré rendezze, így felkeltve a figyelmet az őszi premierekre. (True Blood – Inni és élni hagyni, Sherlock, A bárka, NCIS stb.) A kampányban a főszereplők gyengeségei kerültek reflektorfénybe, hogy a nézők számára is nyílvánvalóvá váljon, átlagon felüli képességeik ellenére mégiscsak emberek. Ez a gondolat kiválóan egybecsengett a szpotban elhangzó üzenettel: „Engedj az igazi énednek a legújabb sorozatainkkal”, amely arra buzdította az AXN nézőit, hogy a csatorna programjait nézve bárki bőrébe belebújhatnak, hiszen ez csak ártalmatlan szórakozás.
A szpotban és az integrált kampány kreatívjain az AXN logója egy angyalszárnnyal egészült ki, a látványvilágot pedig a green-room felvételek alkalmazásával fokozták.
A kampány kreatív ötletét a csatorna kreatív szakemberei dolgozták ki. A szpot Mihola Péter senior producer és Szentgáli György hangmérnök munkáját dicséri, míg az off-air anyagok Stefkó Zoltán marketing manager felügyelete alatt készültek. A munka grafikai megvalósítását és a promo motion design munkáit a szegedi Factory Creative Studio készítette el.
Az AXN (HD) tv műsora...