A UPC Direct nyereményjátékot indít a Facebookon

Írta: Kardos Attila   
2014. március 20.
UPC Direct A UPC DTH S.à r.l. Közép- és Kelet-Európa vezető műholdas televíziós szolgáltatója Facebookon indít nyereményjátékot. A „Csatorna Próba” néven induló játék egy a UPC Direct csatornáit népszerűsítő memória kvízt takar.

A UPC Direct 2014. március 13-án indult nyereményjátékán minden magyarországi lakhellyel rendelkező játékos esélyt kap arra, hogy 12 hónapos UPC Direct+ vagy UPC Direct Medium előfizetést, illetve a UPC Direct vagy az egyik tévécsatorna által felajánlott ajándékot nyerjen. A UPC Direct Facebook oldalán április 2-ig futó „Csatorna Próba" a közelmúltban a kínálatba felvett 6 új csatorna és a 10 új digitális zenecsatorna elindítását hivatott népszerűsíteni.

A memóriajáték résztvevőinek egy kártyákkal borított virtuális asztalon kell párosítani a csatornák logóit a kártyák felfordításával. Azok vehetnek részt a játékban, akik megfelelnek a játékszabályban kiírt feltételeknek.

„A játék lehetőséget ad az embereknek szolgáltatásaink megismerésére, sőt, ingyenes bepillantást ad csatornáink minőségi tartalmába” – mondta Benjamin Vasseur, a UPC DTH online értékesítési menedzsere.

A versenyben való részvételhez, illetve a részvételi feltételekkel kapcsolatos információért olvassa el a játékszabályt a UPC Direct Magyarország Facebook oldalán:

A játék a következő linken érhető el.

 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
RTL Február 29-től az RTL disztribúciós partnere, a Magyar Telekom előfizetői is élvezhetik az RTL decemberben debütált 4 új második generációs csatornájának kínálatát. Az RTL OTTHON, a Kölyökklub, a Sorozatklub és a Moziklub csatornák ezzel újabb, közel 1.000.000 háztartásban válnak elérhetővé a 2020 után bevezetett Telekom IPTV Szuper Családi és a Telekom TV Szuper Családi és Telekom TV M és L díjcsomagokban.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2024 sat-tv-radio