Szlovákiában a UPC Direct-nek sohase ment jól, ebben közrejátszhatott, hogy sokáig a szlovák csatornák hiányoztak a kínálatból, amit jól ki is használt a SkyLink és ma már 1 millió kártyát adott el a két országban, miközben a UPC Direct Szlovákiában 42.300, Csehországban pedig 79.200 előfizetőt szerzett 2011 első félév végéig.
Az új márkanévvel új csomagok is érkeznek, mellyel a SkyLink/CSLink pre-paid szolgáltatással is kemény versenybe szállnak, lehetőséget biztosítva a saját készülékek használatára, ezzel a meglévő SkyLink/CSLink ügyfeleket kívánják elszipkázni.
A márkanév váltás nem érinti Magyarországot és Romániát, ahol továbbra is UPC Direct ill. FocusSat néven üzemel tovább a szolgáltatás. Érdekességképpen jegyeznénk meg, hogy Romániában az Eutelsat tervez Freesat néven műholdas szolgáltatást indítani.