Ingyen FilmBox Live az LG Smart TV-ken

Írta: Kardos Attila   
2016. május 10.
Filmbox Live A FilmBox Live és az LG Electronics (LG) közös, nemzetközi promóciós kampányt indított, melynek keretében az LG Smart TV-t használók egy hónapon át ingyen élvezhetik a FilmBox Live műsorait. Az applikáción keresztül a FilmBox TV csatornák kínálata mellette az online videótár teljes tartalma is elérhető.

Image

Az áprilisban indult promócióban a magyar fogyasztókon kívül, többek között Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, valamint Ausztráliában és Új-Zélandon is részt vehetnek a tévénézők.

Az LG a Smart TV Premium Zone-ban teszi elérhetővé a FilmBox Live-ot. A felhasználónak mindössze annyi a dolga, hogy online aktiválja az ingyenes próbahónaphoz való hozzáférését.

A FilmBox Live-on keresztül nem csak a FilmBox TV csatornák élő műsorait nézhetjük, de mozifilmek széles kínálatából is válogathatunk az online videótárban. Az előfizetők számára így több mint 1.000 film és különböző on demand tartalmak válnak éjjel-nappal elérhetővé. Emellett az SPI International / FilmBox lineáris csatornák műsoraiba is betekinthetünk. A tematikus csatornák között megtalálhatunk két sportcsatornát, a FightBox HD-t és a Fast&FunBox HD-t, a dokumentumfilmeket sugárzó DocuBox HD-t, valamint a klasszikus művészfilmeket felsorakoztató FilmBox Arthouse-t. A divat- és a zenerajongóknak sem kell aggódniuk, hiszen érdeklődésüknek megfelelő tartalmat kínál a FashionBox illetve a 360TuneBox HD is.

„Az LG-vel való kooperációnk nagyszerű lehetőséget nyújt arra, hogy megismertessük a FilmBox Live-ot a tévénézőkkel, és ezzel színvonalas szórakozást biztosítsunk számukra. A FilmBox Live indulása óta együttműködünk a vállalattal, hogy on demand szolgáltatásunkat Közép-Kelet-Európában, a jövőben pedig globálisan is egyre szélesebb közönségnek nyújthassuk” – nyilatkozta Fülöp Tamás, az SPI International / FilmBox regionális operatív igazgatója.

Utolsó frissítés ( 2016. május 10. )
 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
UPC Új arculata és szlogenje van szeptembertől a UPC-nek. Az Élmény minden pillanat kifejezi a UPC elkötelezettségét az iránt, hogy az ügyfelek a lehető legjobban érezzék magukat otthonukban. Ennek jegyében újul meg a termékkínálat és a szolgáltatásélmény minden kapcsolódási ponton.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2017 sat-tv-radio