Az intenzív reklámnak köszönhetően szembemenve a digitalizáció trendjével, 24.800-zal nőt az analóg kábeltv-s háztartások száma (ami így 338.700), miközben a digitális előfizetők (UPC Digital) száma 16.100-zal nőtt 280.800-ra.
Műholdas fronoton a UPC Direct/FocusSat szolgáltatás hazánkban 2.300 előfizetőt szerzett (200.400-ra tornázva fel magát), míg Szlovákiában 2.100, Romániában 6.500 az új előfizetők száma. Egyedül Csehországban fogynak az előfizetők, itt 1.800 ügyfél hagyta ott a UPC Directet és választott más szolgáltatót (pl. a nemrég átalakult/kibővült CS Link-et vagy a piacvezető SkyLink-et.)
Egész Európára kitekintve a UPC digitális kábelszolgáltatása Lengyelországban 29,700 új előfizetőt, Németországban 43,800 előfizetőt, Hollandiában pedig 21,300 előfizetőt szerzett.
A negyedéves eredmények ismertetésekor jelezték, hogy a Horizon nevű új multimedia platformjuk Hollandiában a negyedik negyedévben kerül bevezetésre, majd ezt követi Svájc 2012 elején.