Kreatív díjat nyert az AXN

Írta: Kardos Attila   
2012. szeptember 24.
AXN logo Az AXN imázs kampányának és brand menedzsment aktivitásának járó kreatív díjat vehette át az SPT Networks Central Europe ügyvezető igazgatója, John Rossiter szeptember 20-án este Bécsben, a CTAM Europe’s Creative Awards Program Díjátadó Gáláján. A rangos szakmai díjat a kimagasló kábeltelevíziós marketing tevékenység elismerésére alapította a CTAM, az 5500 vezető szakembert tömörítő nemzetközi szervezet. A 2011-es év legjobb AXN kampányai Közép-Európában, és Magyarországon is sikerrel futottak.

Közép-európai marketing tevékenységével nyerte el a Creative Awards Program ezüst és bronz díját az AXN tévécsatorna, a Sony Pictures Television (SPT) Networks Central Europe tagja. A nyertes kampányok, a 2011-es “Idén ősszel senki sem szent az AXN műsorán” imázs kampány és az “AngyalVagyok verseny” több országban – így Magyarországon is - sikerrel futottak a régióban, mindenhol a helyi közönség igényeihez igazítva.

A Creative Awards Program-ot 2007-ben alapította a Cable & Telecommunications Association for Marketing, egy több mint 5500 vezető szakembert tömörítő globális szervezet, a kimagasló kábeltelevíziós marketing tevékenység elismerésére. A zsűrizésben 2012-ben nemzetközi hírű kábel üzletági marketingesek és reklámügynökségi kreatívok vettek részt, köztük a magyar Farkas Vilmos, a Leo Burnett Budapest kreatív igazgatója.

Az “Idén ősszel senki sem szent az AXN műsorán” imázs kampány a „Brand bevezetés és újra bevezetés” (“New Brand Launches & Rebrands) kategória díját kapta meg. A kampány célja az AXN 2011-es őszi premierjeinek népszerűsítése volt úgy, hogy a sorozathősök emberi gyengeségeit mutatta be, hogy a nézők számára is nyilvánvalóvá váljon, átlagon felüli képességeik ellenére mégiscsak emberek. Az “AngyalVagyok verseny” kampány, amely az “Innovatív médiamegoldások” (“Innovative Use of Media”) kategóriában nyert, egy kizárólag online platformon zajló verseny köré épült, melynek keretében a csatorna kiválasztotta az „AXN angyalait”. Az akció az AXN 2011-es CSR aktivitásának is keretet adott.

AXN (HD) tv műsor...

 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
HBO Max A WarnerMedia közvetlen fogyasztói streamingfelülete, az HBO Max a mai napon felfedte az SVOD-szolgáltatásával kapcsolatos részleteket egy virtuális bemutatóeseményen. Az HBO Max Európában elsőként egyetlen közös felületen gyűjti össze a Warner Bros., az HBO, a DC, a Cartoon Network és a Max Originals legjobb szórakoztató műsorait, filmjeit, gyermekprogramjait és saját gyártású sorozatait.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2024 sat-tv-radio