Közép-európai marketing tevékenységével nyerte el a Creative Awards Program ezüst és bronz díját az AXN tévécsatorna, a Sony Pictures Television (SPT) Networks Central Europe tagja. A nyertes kampányok, a 2011-es “Idén ősszel senki sem szent az AXN műsorán” imázs kampány és az “AngyalVagyok verseny” több országban – így Magyarországon is - sikerrel futottak a régióban, mindenhol a helyi közönség igényeihez igazítva.
A Creative Awards Program-ot 2007-ben alapította a Cable & Telecommunications Association for Marketing, egy több mint 5500 vezető szakembert tömörítő globális szervezet, a kimagasló kábeltelevíziós marketing tevékenység elismerésére. A zsűrizésben 2012-ben nemzetközi hírű kábel üzletági marketingesek és reklámügynökségi kreatívok vettek részt, köztük a magyar Farkas Vilmos, a Leo Burnett Budapest kreatív igazgatója.
Az “Idén ősszel senki sem szent az AXN műsorán” imázs kampány a „Brand bevezetés és újra bevezetés” (“New Brand Launches & Rebrands) kategória díját kapta meg. A kampány célja az AXN 2011-es őszi premierjeinek népszerűsítése volt úgy, hogy a sorozathősök emberi gyengeségeit mutatta be, hogy a nézők számára is nyilvánvalóvá váljon, átlagon felüli képességeik ellenére mégiscsak emberek. Az “AngyalVagyok verseny” kampány, amely az “Innovatív médiamegoldások” (“Innovative Use of Media”) kategóriában nyert, egy kizárólag online platformon zajló verseny köré épült, melynek keretében a csatorna kiválasztotta az „AXN angyalait”. Az akció az AXN 2011-es CSR aktivitásának is keretet adott.
AXN (HD) tv műsor...