A
médiavállalat további, hazánkban is elérhető csatornái, a Nickelodeon, a
Comedy Central, az MTV, a VH1 és a VIVA is profitálnak majd az
együttműködésből.
Eddig példa nélküli együttműködést kötött a tévés nagyhatalom, a Viacom és a
közkedvelt mikroblog-szolgáltató, a Tumblr amelynek részeként vadiúj
tartalmakkal látják el a blogszolgáltató közösségét a médiavállalat
tévécsatornáinak képviselői. Ráadásul televíziós frontos igen fontos
időszakban, hiszen közeleg a 2014-es Upfronts, amely alatt a tévécsatornák
prezentálják az újságíróknak és reklámozóknak friss és visszatérő
sorozataikat, színészek és készítők állnak a szakma elé.
A nagyszabású kampány az MTV Movie Awardsszal veszi kezdetét. A blockbuster
filmeket díjazó filmes gála előtt, alatt, és után képeket, exkluzív
tartalmakat és animációs gifeket publikál majd az MTV a Tumblren, amelyek
szorosan kapcsolódnak a leglazább amerikai mozis díjátadóhoz. A kampány
alatt az olvasóközönség és a bloggerek megismerkedhetnek az MTV Movie Awards
legjobb pillanataival, a díjátadókkal, a jelöltekkel és a győztesekkel is
egyaránt.
A 2013-as MTV Movie Awards igazi social media siker volt, a közösségi
felületeken a show 3 milliónál is több említést kapott 1,1 millió
felhasználótól, a Legjobb hős kategóriában ráadásul 3,5 millió szavazat
érkezett a legnagyobb filmőrültektől.
A Viacom portfólió 2009 óta több mint 40 bloggal és 3 millió követővel
képviselteti magát a Tumblren. A globális cég évről-évre erősödik a
közösségi médiában, eddig soha nem látott, exkluzív kampányával pozícióját
kívánja erősíteni, tévés vetélytársait maga mögé utasítva.