Megduplázta nézettségét a Comedy Central

Írta: Kardos Attila   
2014. február 21.
Comedy Central Október vége óta duplájára nőtt a Comedy Central nézettsége, ezzel a magyar humoradó megszilárdította pozícióját, mint Magyarország negyedik legnézettebb kábelcsatornája.

Átlagos nézési idő szempontjából a Comedy Central januárban a harmadik legjobban teljesítő csatorna volt az országban. A jelentős nézettségnövekedés nemcsak a Comedy-t, hanem a Viacom teljes portfólióját is érinti.

Folyamatosan és lendületesen emelkedik az amúgy is erősen teljesítő Comedy Central népszerűsége. Októbertől januárig minden hónapban, legalább 10%-kal nőtt, mostanra pedig megduplázódott a Comedy Central nézettsége. A kereskedelmileg leginkább jelentős 18-49-es korosztály esetében a percenkénti átlagnézőszám (AMR) szerint a Comedy Central a hetedik az összes televízió rangsorában, megelőzve a két nagy kereskedelmi televízió kábelcsatornáját és a közszolgálati M2-t is.

Az elmúlt negyedév kiemelkedő eredményeket hozott az átlagos nézési idő (ATS) szempontjából is. Januárban a nézők az összes kábelcsatorna közül a Comedy Centralon töltötték a legtöbb időt. Az év első hónapjában egy Comedy Central néző átlagosan 69 percen keresztül követte figyelemmel a csatorna adását, ami jól jelzi, hogy a nézők értékelik a minőségi műsorfolyamot. Olyan hosszú időre leköti a közönséget a Comedy Central műsora, hogy a humorcsatornát – az átlagos nézési időt tekintve – csak az RTL Klub és a TV2 tudta megelőzni.

Az átlagnézőszám, valamint a képernyő előtt eltöltött idő mellett kiemelendő tény, hogy a Comedy Central jellemzően a 15-29 év közötti, marketing szempontból „A” kategóriás (magasan kvalifikált, jó életkörülmények között élő) nézők körében népszerű.

„Negyedik legnézettebb kábelcsatornaként a Comedy Central a hazai  televíziós piac egyik meghatározó és megkerülhetetlen szereplőjévé vált. A jelentős bővülés azonban ennél is továbbmutat, hiszen az elmúlt két év alatt több mint 80%-kal nőtt portfoliónk piaci részesedése a 18-49-es célcsoportban. Mindemellett a régióban is erőteljes terjeszkedést folytattunk, elsősorban a Comedy Central és Nickelodeon márkáinkkal. A Paramount indításával nem titkolt célunk, hogy a harmadik legerősebb televíziós portfolió legyen a miénk Magyarországon” – jelentette ki Bartosz Witak, a Viacom Közép-Kelet Európáért és Izraelért felelős regionális vezetője.

ATS (átlagos nézési idő szerinti sorrend, 2014 január)

RTL Klub       84 (perc)
TV2            83 (perc)
Comedy Central 69 (perc)

Comedy Central tv műsor

 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
Eurosport Az Eurosport (Discovery Communications) és a Snap, Inc stratégiai hirdetési és tartalmi megállapodást kötött. A 2018-as pjongcsangi téli olimpiához kapcsolódó partnerség révén a Snapchat felhasználói az alkalmazás Discover platformján különböző típusú tartalmak formájában egész Európában nyomon követhetik az olimpia legizgalmasabb pillanatait.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2017 sat-tv-radio