Megújul a TLC

Írta: Kardos Attila   
2013. november 01.
TLC Novembertől megújult logóval és friss arculattal jelentkezik a Discovery Networks női csatornája, a TLC!

A világ első számú női tényszerű szórakoztató csatornája, a mára 1,5 millió magyar háztartásban elérhető TLC, novembertől új arculattal és szlogennel jelentkezik. A nemzetközi szinten frissített arculat még jobban tükrözi a változatos programkínálatot. A TLC őszi műsorai között a régi kedvencek új évadai mellett több izgalmas új sorozat is látható.

A megújult logó és az új arculati elemek (elválasztók, címképsor és műsorajánló elemek) élénkebbek, az új megjelenés modern és letisztult. A jellegzetes, minden arculati elemen végigvonuló design háromdimenziós környezetben is megjelenik. A csatorna logójának animált „csempéi” a TLC tartalmain keresztül a világra nyíló ablakokat jelképezik – utalva a csatorna új szlogenjére: Life Worth Watching - Élet, amit látnod kell.

„Nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy olyan színvilágot kölcsönözzünk a csatornának, ami egyszerre élénk és sugárzó, de egyben barátságos és otthonos is. Célunk az volt, hogy a színek is tükrözzék azt, milyen is a TLC: magabiztos, merész, szerethető és egyedi” – mondta Richard Pembroke, a Discovery Networks CEEMEA közép-európai csatornáiért felelős vezetője.

A Discovery Networks SHE címmel átfogó kutatást végzett a nők körében annak érdekében, hogy a TLC célcsoportja számára a legmegfelelőbb tartalmat nyújthassa. A SHE tanulmány azt vizsgálta mi áll valójában a nők boldogságának hátterében, sorra véve olyan kulcs tényezőket, mint a párkapcsolatok, a baráti kötelékek, a család vagy a karrier. A kutatás során kiderült az is, hogy a modern nők számára a televíziózás értékes kikapcsolódást nyújt, ahol saját magukkal foglalkozhatnak, elmerülhetnek egy másik világban, és egy kis időre megszabadulhatnak a munka és az emberi kapcsolatok támasztotta elvárásoktól. A TLC ehhez a kikapcsolódáshoz kínál minőségi műsorokat a legváltozatosabb témákban, figyelembe véve a kutatás eredményeit.

Ősszel új részekkel jelentkezik a Tortakirály, ahol a konyhaművészetek kedvelői bepillanthatnak a híres olasz-amerikai cukrász, Buddy Valastro és családja édes életébe. A divat iránt érdeklődők számára igazi csemegének számít a novemberben új évadával jelentkező Divatőrültek. A számos különleges és inspiráló élettörténet között kedvenc médiumunk, Theresa Caputo is visszatér a Született médium új részeivel. És mivel nem lehet teljes az ősz Honey Boo Boo és bolondos családja nélkül, megérkezett a Honey Boo Boo színre lép második évada is.

SHE kutatás

A Discovery Networks annak érdekében, hogy a TLC célcsoportja számára a legmegfelelőbb tartalmat nyújthassa, átfogó kutatást végzett Európában. A SHE tanulmány a nők boldogságának valódi mozgatórugóit és tényezőit vizsgálja a párkapcsolatoktól kezdve a baráti kötelékeken át a karrierig és a nők boldogságának öt alappillérét azonosította:

1. minden a hozzáálláson múlik

A megkérdezettek 65%-a úgy gondolja, hogy a legboldogabb nők magabiztosak és kezükben tartják sorsukat. Kapcsolódó műsorok a TLC-n: Amisok Los Angelesben (premier decemberben)

2. párkapcsolatok

A kutatás megerősítette a tényt, hogy a kapcsolatban élő nők boldogabbak, viszont rámutatott egy egyre erősödő igényre is: az ideális partnertől a nők által leginkább elvárt tulajdonságok az őszinteség (79%), a támogatás és a hűség (78%). A házasság intézménye továbbra is őrzi fontosságát: a kapcsolatban élő nők közül a házasok a legboldogabbak (46%), és meglepő tény az is, hogy e a frissen házasodottak (45%) és a tíz éve házasok (45%) ugyanolyan boldogok. Kapcsolódó műsorok a TLC-n: Jo Frost, a családmentő, Randi kihívásokkal

3. külső és belső szépség

A saját külsejükkel elégedett nők összességében boldogabbak, de a külső mellett a belső szépség jelentősége erősödött. A nők nagy többsége szerint az egészség fontosabb az életben, mint a csinos külső. Kapcsolódó műsorok a TLC-n: Az Utolsó esély Szalon (premier decemberben), Divatőrültek 2. évad (premier novemberben)

4. mi és nem én

A nők számára kiemelkedően fontosak a barátok és a családi kapcsolatok, ezzel összefügg, hogy nem csak a kapott, hanem a nyújtott szeretet is ugyanolyan lényeges számukra. A gyermekvállalás gyakran felfrissíti és szorosabbra fűzi a rokoni kapcsolatokat – főleg a nagyszülőkkel, de a testvérekkel is –, és új barátságokat hozhat létre. Viszont gyerek nélkül is lehet boldog a nő: a kutatásban résztvevő gyermektelen nők negyede vélekedett úgy, hogy nem alapvető fontosságú, hogy gyermeket vállaljon. Kapcsolódó műsorok a TLC-n: Született médium (novemberben és decemberben), Honey Boo Boo színre lép (novemberben)

5. a női nem társadalmi helyzete

A nők számára nem annyira a személyes státusz számít, hanem inkább az, hogy általánosságban milyen a megítélése a női nemnek a társadalomban. Hogy a nő igazán boldog lehessen, szüksége van a társadalom elismerésére és tiszteletére. A SHE kutatás kimutatta, hogy a barátok, a családtagok és a társadalom pozitív megerősítése hozzájárul a nők önbecsüléséhez. Kapcsolódó műsorok a TLC-n: A jövő cukrászai (novemberben és decemberben), Kézműves párbaj (novemberben) - műsorok, amelyekben igazi, sikeres vállalkozó szellemű nőkkel találkozhatunk.

TLC tv műsor

Utolsó frissítés ( 2013. november 04. )
 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
Paramount Katarzyna Samojluk, eddigi lengyelországi country manager kapott megbízást arra, hogy a jövőben ellássa a Paramount Közép Kelet Európa régiójának irányítását, a térség 14 országában felügyelve a médiavállalat tevékenységét.Samojluk ebben a szerepkörben a régió eddigi vezetőjét, Harsányi Gábort váltja, akit a Comcast Corporation és a Paramount Global új közös streaming szolgáltatásának, az év későbbi időszakától kezdődően induló SkyShowtime-nak a közép-kelet-európai regionális vezetőjévé neveztek ki.      
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2024 sat-tv-radio