„A hazai piac második legnagyobb kábel és harmadik legnagyobb kereskedelmi portfóliójaként célunk a további növekedés, ezért a Viasat-csatornákra érkező saját gyártású produkciók mellett nagy hangsúlyt fektetünk az egyik legkedveltebb hazai szórakoztató csatorna, az AXN megújítására is. A csatornán természetesen továbbra is lesznek izgalmas akciósorozatok, de a jövőben igyekszünk azoknak a nézőknek is alternatívát kínálni, akiknek az intrika, a szenvedély és az érzelmek is fontosak.
Az AXN friss arculata és az új programstruktúra a mai nézőkhöz szól, akik nemcsak a lineáris csatornákon keresztül, hanem digitális platformokon is részesei szeretnének lenni a márka életének”- mondta John Rossiter, az SPT Networks közép-európai régiójáért felelős ügyvezető igazgatója az Evolution 2016 Konferencián.
A csatornák dinamikus, letisztult megjelenést kapnak. Az új arculatot és a logót – amely a nemzetközi médiapiacon 1996 óta először változik meg - az SPT Networks spanyol marketingcsapata tervezte. A piros továbbra is a csatorna alapszíne marad, és ez nagy szerepet kap az újramárkázásban is. Az arculatváltást követően a csatornát már nem csak egy adott műfaj határozza meg, hanem az, ahogy viselkedik és kommunikál: sokkal pimaszabb, merészebb időszak következik az AXN életében.
Az AXN tavaszi műsorkínálatában is megjelennek az arculatváltás legfőbb elemei: intenzitás, érzelmek, izgalom és intrika. A premierek között olyan Sony Pictures koprodukciókat találunk, mint A játékos – Fogadás életre-halálra - Wesley Snipes első televíziós sorozatszerepe - és a Mad Dogs – Kutyaütők.
AXN mai műsora
AXN Black mai műsora
AXN White mai műsora