Rekorddal ünnepel az AXN

Írta: Kardos Attila   
2013. október 17.
AXN TV Az épp ma 10 éve indult AXN televíziós csatorna nézettségi rekordokkal ünnepli kerek évfordulóját. A csatorna fennállása óta most először fordult elő, hogy az őszi, nézettségért folyó verseny idején az AXN napi közönségaránya több mint két hétig tartó perióduson keresztül átlag 3 százalékra emelkedett a 18-49 éves korcsoportban (2013. október 1-15-ig).

Az idén stabilan a top 5 legnézettebb kábeltévé között szereplő AXN most még magasabbra tört, és a teljes napi közönségarányt tekintve többször is a 3. legnézettebb kábelcsatorna volt 2013. október első felében, a Cool és a Film+ után (18-49).

Ez a kiemelkedő eredmény a tavalyi év azonos időszakához (2012. október 1-15.) képest a teljes napot tekintve 50%-os növekedést, míg a csatorna főműsoridejét (21:00-23:59) vizsgálva 35%-os növekedést jelent a kereskedelmileg fontos 18-49-es korcsoportban.

A rekord nézettséghez az október 1-15. közötti legnézettebb 10 műsor kiemelkedő eredménye is hozzájárult, melyek között a nagy közönségkedvencek (CSI:NY- New York-i helyszínelők, NCIS, Gyilkos elmék) mellett megtalálható az AXN exkluzív, saját gyártású sorozata, a Crossing Lines-Határtalanul is.

Az idén ősszel bemutatott AXN saját gyártású produkción kívül csatorna-exkluzív nemzetközi sikerszériák (Felejthetetlen 2. évad, A Bárka 3. évad, Profilozók 4. évad), friss, közönségkedvenc amerikai sorozatok (NCIS 7. évad, NCIS:LA 4. évad, Hawaii Five-0, Sherlock és Watson) és filmek alkotják az AXN műsorstruktúrájának legfontosabb alappilléreit. A csatornát és a Crossing Lines – Határtalanul című szériát országos marketing kampány népszerűsíti köztereken, a televízióban és interneten. A szeptember közepétől október végéig tartó kampányt kiegészítette egy rendhagyó promóció is: 2013. október 1-15. között az AXN csatorna kódolatlanul volt elérhető az összes MinDig TV néző számára, napi 24 órában. (Nyilván ez a kódolatlan időszak is szerepet játszott a nézettség növekedésében. - szerk.)

*Az adatok forrása a Nielsen közönségmérés.

Érdemes megemlíteni, hogy az AXN október 25-től kikerül a Digi TV műholdas és kábeles kínálatából is.

AXN tv műsor

Utolsó frissítés ( 2013. október 17. )
 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
AMC Network A Nielsen Közönségmérés(*) adatai alapján az AMC portfoliója harmadik helyezést ért el a legfontosabb célcsoportokban 2023-ban. A Sport TV és a JimJam első lett műfajában.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2024 sat-tv-radio