Az új csatorna jelentősen növelte a 18-49-es célcsoport számára készített
szórakoztató műsorainak arányát, az arculatváltás és a műsorstruktúra
változtatása elérte célját. A csatorna nézettségének növekedése kimagasló a
18-49-es célcsoportban. A Sláger TV nézői részesedése ebben a kereskedelmi
célcsoportban, decemberben 1,37%-ra, a szeptemberi érték két és félszeresére
növekedett, a csatorna "népszerűségét" mutató ATS érték pedig közel
kétszeresére 51 percre növekedett. Mindeközben az átlagos nézettség - AMR -
megháromszorozódott, és a nézőtáboron belül megnőtt a 49 év alattiak és az
ABC vásárlóerővel rendelkezők aránya.
A Sláger TV szilveszteri műsorával 3 % közönségarányt ért el a kereskedelmi
célcsoportban és ezzel, az egész napos összehasonlításban a 6. legnézettebb
tévécsatorna lett Magyarországon a Nielsen mérései alapján.
Ezekkel a nézettségi értékekkel párhuzamosan a csatorna lefedettsége is nőt,
2015-ben már 6 millió nézőhöz jut el a televízió műsora Magyarországon és
több mint másfél millió nézőhöz a határokon túl.
A Tematic cégcsoport csatornái 10 közép-európai ország több mint 20 millió
háztartásában láthatóak.
Sláger TV tv műsor