Sláger TV - nagyon "bejött" az arculatváltás!

Írta: Kardos Attila   
2015. január 12.
Sláger TV A Magyar Sláger TV, amely 2014 szeptembertől a korábban Nóta TV-ként működő csatorna helyét vette át, nemcsak megújult névvel és arculattal, de megújult programkínálattal várta nézőit 2014 utolsó negyedévében.

Az új csatorna jelentősen növelte a 18-49-es célcsoport számára készített szórakoztató műsorainak arányát, az arculatváltás és a műsorstruktúra változtatása elérte célját. A csatorna nézettségének növekedése kimagasló a 18-49-es célcsoportban. A Sláger TV nézői részesedése ebben a kereskedelmi célcsoportban, decemberben 1,37%-ra, a szeptemberi érték két és félszeresére növekedett, a csatorna "népszerűségét" mutató ATS érték pedig közel kétszeresére 51 percre növekedett. Mindeközben az átlagos nézettség - AMR - megháromszorozódott, és a nézőtáboron belül megnőtt a 49 év alattiak és az ABC vásárlóerővel rendelkezők aránya.

A Sláger TV szilveszteri műsorával 3 % közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban és ezzel, az egész napos összehasonlításban a 6. legnézettebb tévécsatorna lett Magyarországon a Nielsen mérései alapján.

Ezekkel a nézettségi értékekkel párhuzamosan a csatorna lefedettsége is nőt, 2015-ben már 6 millió nézőhöz jut el a televízió műsora Magyarországon és több mint másfél millió nézőhöz a határokon túl.

A Tematic cégcsoport csatornái 10 közép-európai ország több mint 20 millió háztartásában láthatóak.

Sláger TV tv műsor

 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
TV2 Play Premium A TV2 Csoport 2022. tavaszán bevezetett szolgáltatása 2023. március 16-tól már teljeskörűen elérhetővé válik a Vodafone meghatározott TV csomagjainak részeként. Az előfizetők így akár egyszerre több, élő sportközvetítést is nyomon követhetnek és hozzáférnek számos, már csak ezen a platformon elérhető tartalomhoz is mobilapplikáción és weben keresztül.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2024 sat-tv-radio