Új RTL csatorna indul decembertől: Érkezik az RTL Spike!

Írta: Kardos Attila   
2016. szeptember 19.
RTL Spike December 1-től új, közös csatornát indít hazánkban az RTL Magyarország és a Viacom.

Az eddig hazánkban nem elérhető Viacom brand, a Spike az RTL-lel együttműködve RTL Spike néven lesz elérhető.

A csatorna december 1-től lesz elérhető, a háztartások több, mint 70%-ában.

Az adó várhatóan a Film+2 helyét foglalja el, amellyel már nem számol az RTL Magyarország őszi műsorstruktúrájában. (Az RTL-től kapott tájékoztatás alapján az RTL Spike a Viacom csatornája, ők értékesítik és nincs kapcsolat az RTL-es csatornák terjesztésével. A Film+2 jövője ettől még továbbra is kérdéses.)

Az RTL Spike elhozza hazánkba a Shore brandet: a Budapest Shore-ban szörnyülködhetünk a mai fiatalok egy rétegének mindennapjain. A csatorna sci-fi és krimisorozatok mellett szórakoztató zenés programokat is kínál: érekzik a Playback Párbaj, de a kemény küzdősportok rajongóinak is kínál sportműsorokat, de látható lesz a Top Gear és a Jéglovagok is. További érkező műsorok: Framework, Frankenfood, Coaching Bad, Sweat Inc., Bellator

A hivatalos sajtóanyag az indulásról:

RTL Spike néven új, izgalmas szórakoztató csatornát indít a Viacom, az RTL Magyarországgal együttműködésben. A vadonatúj tévéadón egyedi tartalmak és helyi gyártású műsorok is láthatók lesznek.

A magyarországi televíziós piacon eddig még ismeretlen formában indít egy nemzetközileg már bejáratott új csatornát idén decemberben a Viacom, az RTL Magyarországgal együttműködésben. A Viacom a tulajdonában lévő, már számos országban bevezetett Spike minél sikeresebb hazai elindításához az RTL Magyarországgal fog össze, amely a márkaépítésben szerzett széles körű tapasztalatai révén fontos partner lesz számára ebben a projektben; így jöhet létre az RTL Spike a Viacom csatorna-portfóliójában.

Az új tévéadón unikális, hazánkban még nem látott nemzetközi sorozatok és a helyi piacra gyártott, hazai fejlesztésű tartalmak egyaránt láthatók lesznek. A csatorna programstruktúrájának kialakítását és a műsorok beszerzését a tulajdonos Viacom látja el, míg az RTL Magyarország a márkaépítési és műsorgyártási tapasztalatait, illetve a csatorna kereskedelmi értékesítését adja a projekthez.

„Az elmúlt években már több, a saját műfajában világszerte vezető tévécsatornát honosítottunk meg, mint a Comedy Central, a Paramount Channel, a Nickelodeon vagy az MTV. A fiatal felnőtteknek szóló Spike az Egyesült Államokban már az egyik legsikeresebb kábelcsatorna, de Európában még az elején tart a bevezetése. Örülünk, hogy Magyarország is az elsők között lehet, ahol látható lesz ez a hiánypótló szórakoztató csatorna. Az RTL-lel való újszerű együttműködés komoly segítséget biztosít számunkra ahhoz, hogy az új csatorna minél hamarabb megtalálja a méltó helyét a nézők körében – mondta el Bartosz Witak, a Viacom International Media Networks közép-kelet-európai és izraeli alelnök-ügyvezető igazgatója az új csatorna bejelentése kapcsán.

„Az utóbbi időben már látható egy szorosabb és jól működő együttműködés a két cégcsoport között, ezt emeljük most egy újabb szintre azzal, hogy engedélyt adunk az egyik márkanevünk használatára, így egy olyan megállapodásról beszélhetünk, ami kiaknázza a két cég közötti szinergiákat. Hiszünk abban, hogy az RTL név egy olyan márkaértéket képvisel Magyarországon, amely garancia lehet az új csatorna sikeréhez.” – tette hozzá Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.

Utolsó frissítés ( 2016. szeptember 20. )
 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
Eurosport Az Eurosport (Discovery Communications) és a Snap, Inc stratégiai hirdetési és tartalmi megállapodást kötött. A 2018-as pjongcsangi téli olimpiához kapcsolódó partnerség révén a Snapchat felhasználói az alkalmazás Discover platformján különböző típusú tartalmak formájában egész Európában nyomon követhetik az olimpia legizgalmasabb pillanatait.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2017 sat-tv-radio