2014. február 14-én Magyarországon kábeles, szatelit és IP TV platformokon is elérhetővé válik az egyik legsikeresebb filmstúdióról elnevezett televíziócsatorna. A VIMN eddig is szép sikereket tudhatott maga mögött: az AGB Nielsen legfrissebb adatai szerint a Nickelodeon a legnézettebb gyermekcsatornának számít a 4-14 éves célcsoportban, míg a Comedy Central humorcsatorna a negyedik a kábeltelevíziók között a 18-49 évesek körében. Ez utóbbit célozza meg a Paramount is, egyedi prémium minőséget nyújtva annak a kereskedelmi célcsoportnak, amelyért a legnagyobb verseny folyik jelenleg a hazai piacon.
A Paramount csatorna kínálatát a legendás Paramount Pictures elmúlt két évtizedben készült filmsikerei mellett más amerikai stúdiók alkotásai és kiváló európai filmek egészítik ki. A műsort tematikus blokkok (akció, krimi, humor), exkluzív tartalmak, filmsztárokkal és rendezőkkel készített interjúk, valamint izgalmas háttéranyagok is színesítik.
“Az elmúlt két év alatt közel megdupláztuk portfoliónk piaci részesedését a 18-49-es célcsoportban, de emellett a régióban is erőteljes terjeszkedést folytattunk, elsősorban a Comedy Central és Nickelodeon márkáinkkal. A Paramount indításával nem titkolt célunk, hogy a harmadik legerősebb televíziós portfolió legyen a miénk Magyarországon.” – mondta Bartosz Witak, a VIMN Kelet-Európáért és Izraelért felelős ügyvezető igazgatója.
Paramount Channel tv műsor