A SES éves piackutatása, valamint a vállalat által összeállított tanulmány, a Satellite Monitor alapján Latin-Amerikában 5%-al nőtt a háztartások elérése, míg Észak-Amerikában 3%-os növekedést ért el a SES.
A SES flotta 99 millió műholdas vétellel rendelkező háztartást ért el közvetlenül 2012-ben, amely 106 millióra nőtt 2013-ban. A SES műholdakról kábelhálózatokon keresztül sugárzott közvetett elérés kismértékben, 152 millióról 153 millió háztartásra nőtt. Az IPTV szolgáltatást igénybe vevő háztartások száma 27%-al növekedett 31 millióra. A közvetlen elérés az ázsiai és csendes-óceáni térségben 21%-kal, Afrikában, a Közel-Keleten és Indiában 18%-kal nőtt, így ezek voltak a legjelentősebben fejlődő térségek.
Ezek az adatok alátámasztják, hogy a műholdas elérés folyamatosan növekszik, és vezető szerepe van az általános, digitális és a nagy felbontású (HD) műsorszórás infrastruktúrájában.
A SES Satellite Monitor című kutatásának eredményei is bizonyítják a vállalat jelentős szerepét Európában. A SES műholdak az európai kábel- és IPTV háztartások 95%-át, valamint a műholdas HD háztartások 81%-át szolgálják ki. Továbbra is Németországban veszik igénybe a legtöbben a SES műholdas szolgáltatásait, mintegy 18 millió német háztartás kapja a tv jelet közvetlenül SES műholdakról. A SES kínálatában több mint 6200 tv csatorna érhető el, amiből 1800 HD csatorna.
"Az idei piackutatás és a SES Satellite Monitor eredményei megerősítik a SES fontos szerepét a nagy teljesítményű videó- és televíziós műsorszórás infrastruktúrájában. Jelentős növekedésünk a rendkívül fontos és dinamikusan fejlődő piacokon történő műholdas fejlesztéseinknek köszönhető. A fejlett piacokon megbízható infrastruktúránkkal, és széles körű szolgáltatásainkkal további előnyökhöz jutottunk, és tovább bővíthettük lehetőségeink körét Európában és Észak-Amerikában. A videós műsorszórás, a műholdas (DTH), a HD és digitális sugárzás piacvezetőjeként, a SES jelentős szerepet játszik a globális kommunikációs infrastruktúra kiépítésében és a jövőben is folytatja digitalizálás és a nagy teljesítményű televíziózás terjedésének támogatását a fejlett valamint a feltörekvő piacokon egyaránt." mondta Ferdinand Kayser, a SES kereskedelmi igazgatója.
A SES teljes és közvetlen elérése régiók szerint 2013-ban:
Teljes SES elérés Közvetlen SES elérés (DTH)
Európa 151 millió 65 millió
Észak-Amerika 75 millió 6 millió
Latin-Amerika 23 millió 50 ezer
Afrika, India, Közel-Kelet 31 millió 31 millió
Ázsiai és csendes-óceáni térség 12 millió 5 millió