A FEM3 a legnézettebb női csatorna

Írta: Kardos Attila   
2012. május 10.
FEM 3 A FEM3 lett a legnépszerűbb a női csatornák körében áprilisban.

A TV2 Csoport „Csajban nagy” csatornája 30%-kal növelte piaci részesedését célcsoportjában, főműsoridőben, a 18-39 éves női célcsoportban.

Végig kiemelkedően teljesített a FEM3 április folyamán: havi átlagos közönségaránya több mint 1,1% volt a 18-39 éves nők körében. Ezzel az eredménnyel a FEM3 lett a legnézettebb női csatorna, maga mögé utasítva a második helyre kerülő Story4-et és a harmadik Sorozat+-t. A FEM3 az említett célcsoportra vonatkozóan 30%-kal növelte átlagos havi közönségarányát.

Nemcsak a női célcsoportok, de a 18-49 évesek, valamint a teljes lakosság körében is nőtt a csatorna piaci részesedése márciushoz viszonyítva. Ehhez az eredményhez hozzájárult a Forrest Gump című hatszoros Oscar-díjas alkotás is, mely a 18-49 éves nézői csoportra vonatkozóan a női csatornák műsorainak toplistáján az első helyen végzett.

A fiatalabb, 18-39 éves női célcsoportban a TV2 népszerű vendégváró valóságshowja, a Hal a tortán nyerte el a legtöbb néző tetszését, amely több mint 10%-os közönségarányt és a női csatornák toplistájának első helyét hozta el a FEM3-nak.

A FEM 3 tv műsora...

Utolsó frissítés ( 2012. május 10. )
 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
TV OFF 2023 december 31-gyel három tv csatornának is búcsút inthetünk Magyarországon.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2024 sat-tv-radio