Monty Sarhan, a SkyShowtime vezérigazgatója ma bejelentette, hogy az HBO Max egyik volt vezetőjét,
Roberto Sotot nevezte ki stratégiai vezetőnek, a Walt Disney Companytól érkező John Heinemann pedig
a SkyShowtime fő jogtanácsosi tisztségére kapott megbízást. Mindketten még idén csatlakoznak a
vállalathoz.
Soto az HBO Maxtól érkezik, ahol alelnökként vezette az EMEA régió növekedési marketing csapatát.
Ennek részeként irányította a marketing-, PR-, előfizetőszerzés-, CRM- és növekedéselemző csapatokat,
és élén állt az HBO Max sikeres bevezetésének a SkyShowtime összes jövőbeli piacán, beleértve Ibériát,
a skandináv országokat, Hollandiát, Lengyelországot, illetve Közép- és Kelet-Európát. Az újonnan
létrehozott tisztségében Soto vezeti majd a SkyShowtime stratégiájának kialakítását és megvalósítását,
szorosan együttműködve az összes csapattal. Amszterdami székhelyéről közvetlenül Sarhannak jelent
majd.
Az HBO Max előtt Soto vezető beosztásokat töltött be a növekedési marketing, termék-, üzletfejlesztés,
stratégia és disztribúció területén a Paramount Global (korábban ViacomCBS), a Fox International
Channels és a Liberty Global cégeknél. Dolgozott az induló MUBI és Tribes Media streaming
vállalkozásoknál is, különböző globális piacokon Latin-Amerikától, az Egyesült Államoktól és Európától
Afrikáig és a Közel-Keletig.
Heinemann öt éven át dolgozott a Disneynél, legutóbb Skandináviáért, a Baltikumért és a MENA
térségért felelős főtanácsosként, és része volt annak a csapatnak, amely nemzetközi szinten elindította a
Disney+ szolgáltatást, többéves szerződéseket tárgyalva Európában.
Sarhan vezetése alatt Heinemann lesz a vállalat fő jogtanácsosa, aki stratégiai tanácsokkal látja el a
vezetőséget és az igazgatótanácsot, illetve felügyeli a teljes jogi részleget. Szorosan együttműködik majd
a terjesztési csapattal, hasznosítva a Disney+ indításánál szerzet tapasztalatait. A Disney-t megelőzően
Heinemann a Fox Networks Groupsnál, a BBC Worldwide-nál és a Viasat Broadcastingnál dolgozott.
Ezek a legfrissebb kinevezések is segítik a SkyShowtime felkészülését arra, hogy még az idei évtől
kezdődően elindítsa szolgáltatását összesen 22 európai országban.