Az alkalmazás célja, hogy jobb
szolgáltatásokkal és e-ügyfélszolgálattal támogassa az ügyfeleket a Facebookon keresztül.
A UPC DTH megalakulása óta elkötelezett az iránt, hogy területének legjobb ügyfélszolgálati
élményét nyújtsa, és már most is díjnyertes ügyfélszolgálati tevékenységet működtet ügyfélszolgálati
központi partnerei révén. Javítandó a szolgáltatások hozzáférhetőségét, valamint a meglévő és
jövendőbeli
ügyfelek
lehetőségeit
arra,
hogy
kapcsolatba
lépjenek
az
ügyfélszolgálati
szakemberekkel, a UPC DTH csapata most új funkciókkal bővítette Facebook oldalát.
Az
ügyféligényekhez igazodva mostantól mind a a UPC Directnél, mind a freeSAT-nál, lehetőség van az
ügyfélszolgálati szakemberekkel történő közvetlen kapcsolattartásra egy külön erre szolgáló
alkalmazás segítségével.
Ez a legfrissebb újítás egy sor korábban bejelentett eszközhöz csatlakozik, amilyen például a Skype és
a „call-me-now” szolgáltatás, valamint az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételre szolgáló helyi
weboldalak; az opcionális fizetőeszközök, mint például a mobilfizetés; és a Facebook eszközök,
köztük az interaktív forgalmazói pont keresők. A közösségi háló eme legújabb eszközének útjára
indítása azért hasznos az ügyfeleknek, mert új módot biztosít a vállalattal történő kommunikációra,
és tovább demonstrálja a UPC DTH elkötelezettségét a lehető legjobb ügyfélszolgálat nyújtása
mellett.
Hubina Tünde, a UPC DTH S.à r.l. ügyfélszolgálati igazgatója úgy nyilatkozott, hogy: „A UPC DTH
vezető szerepet játszik abban, hogy díjnyertes ügyfélszolgálati megoldásokat nyújt ügyfeleinek
Magyarországon, a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában. Ezen elkötelezettségünk eredménye, hogy
a térség szolgáltatói között a legjobb minősítéseket kapjuk az ügyfelektől.” Majd hozzátette, hogy:
„Az erre irányuló kiemelt figyelem jelenti a hajtóerőt az olyan innovációk mögött, mint a ma
bejelentettek, hogy megtartsuk vezető helyünket és a terület legjobb ügyfélszolgálatát.”
Ez a legújabb Facebook alkalmazás azt is lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy egy fórumban
megosszák tapasztalataikat, illetve egy GYIK szekció segítségével támogatást kapjanak. Azonfelül,
hogy lehetőséget teremt az ügyfélszolgálattal való közvetlen kapcsolattartásra, az alkalmazás
azonnali hozzáférést biztosít olyan információkhoz is, mint a kapcsolattartási adatok, a szolgáltatási
frissítések és az aktuális hírek, mégpedig egy üzenőfal révén, ami azt is lehetővé teszi bárki számára,
hogy megismerje az aktuális akciókhoz vagy a szolgáltatás változásaihoz kapcsolódó információkat.