Arculatot és logót vált a Nickelodeon

Írta: Kardos Attila   
2023. augusztus 01.
Nickelodeon Augusztus elsejétől Magyarországon is vadonatúj logóra és arculatra vált a népszerű gyerekcsatorna, a Nickelodeon. A kisebbek legszórakoztatóbb televíziós platformja egy modernebb köntösben tér vissza.

Az ismerős narancssárga folt, mely megannyi szórakoztató tartalmat és élményt rejt, most új alakot öltött. Az új logó megidézi az eredetit, ugyanakkor napjaink gyermekeihez alkalmazkodva modernizálja és megerősíti arculatát: megőrizte az ikonikus „Nickelodeon-narancssárga” színt, de még látványosabbá vált. A logó- és arculatváltással páhuzamosan a márka öt rövid promófilmmel is megörvendezteti nézőit a „Portál a szórakozáshoz” kampányuk keretében.

A kampány neve sokatmondó: mindegyik rövid videóban a csatorna logója, a jól ismert narancssárga folt egy varázslatos univerzumba, a gyerekek vágyott világába vezető kapuként jelenik meg. A régi kedvencek mellett, mint például Spongyabob Kockanadrág vagy a Tini Nindzsa Teknőcök, új karakterek is felbukkannak majd. Mindegyik rövid videót a csatornára jellemző humoros, abszurd és egyedi stílus jellemzi.

Az új arculat és logó bevezetése Amerikában már korábban útjára indult, ezt pedig követően az Egyesült Királyságba, Latin-Amerikába és Európába is eljutott a nyár folyamán. Magyarországon augusztus elsején találkozhat először a közönség az új logóval.

Utolsó frissítés ( 2023. augusztus 01. )
 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
DIGI TV Januártól az RTL disztribúciós partnere, a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. előfizetői is élvezhetik az RTL december 15-én debütált 4 új kábelcsatornájának kínálatát. Az RTL Otthon, a Kölyökklub, a Sorozatklub és a Moziklub csatornák ezzel újabb, közel 900 000 háztartásban válnak elérhetővé a DIGI IPTV, digitális kábel és műholdas szolgáltatásában.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2024 sat-tv-radio