A két csatorna nemcsak a kábelcsatornák piacán versenyképes, a földi
sugárzású csatornák közül 2013 első negyedévében az M1-et is megelőzte,
hiszen a közszolgálat fő csatornája mindössze 4,7%-os közönségarányt ért
el a 18-49-es célcsoporton teljes napot vizsgálva. Még szebb eredménynek
számít, hogy a Film+ a húsvéti hétvégén a TV2-t többször is képes volt
megelőzni: március 30-án, szombaton a Film+ A rettenthetetlen c. filmmel 10,2%-os közönségarányt ért el, a film sávjában (19:40-22:55) a TV2 7%-os share-t gyűjtött be a 18-49-es célcsoporton (Igazából apa, A jég fogságában c.
filmek mentek ekkor a TV2-n), április 1-jén pedig a Die Hard 4.0 – Legdrágább
az életed című film 17,6%-os közönségarányt ért el a 18-49-es célcsoporton,
a film ideje alatt a TV2 12,4%-ot tudhatott a magáénak.
A tavaly megjelent két új kábelcsatorna, az RTL II és a SuperTV2 immáron több
mint fél éve a piacon van, s bár a SuperTV2-nek az áprilisi adatok alapján
nagyjából 25%-kal magasabb a lefedettsége, mint az RTL II-nek, az RTL II egész
napot és főműsoridőt vizsgálva egyaránt 2%-os közönségarányt ért el az 50
alatti felnőttek körében áprilisban, míg a SuperTV2 egész napot vizsgálva
1,5%-ot, a főműsoridőben pedig 1,4%-ot.
Az RTL II eredményeit tovább szépíti a tény, hogy a Szombat esti láz után nem
esett vissza a csatorna a show előtti szint alá, ami annak köszönhető, hogy a
hétköznapi főműsoridő műsorait a nézők láthatóan megszerették, legyen
szó akár a Segítség, bajban vagyok! című doku-reality-ről, vagy éppen a
Barátok közt 22:30-as ismétléséről.
Film+ tv műsor
Cool tv műsor
Viasat 3 tv műsor