Harsányi Gábor 2012-ben csatlakozott a Viacomhoz kereskedelmi igazgatóként. Irányításával a vállalat a magyar, lengyel, cseh, szlovák, román, bolgár, albán és ex-Jugoszláv televíziós piacokon a hagyományos lineáris televíziós műsorelosztás mellett egyre nagyobb hangsúlyt fektet a VOD menedzsmentre, műsorok és formátumok, illetve fogyasztói termékliszenszek értékesítésére. Előzőleg közel két évig dolgozott a PR-TELECOM Zrt. kereskedelmi Igazgatójaként. 2005 és 2009 között az HBO Country Managereként, magyarországi Kereskedelmi és Marketing vezetőjeként a márka értékesítési és marketing stratégiájának kialakítása és megvalósítása is az ő kezében volt. Pályafutását a Coca-Colánál kezdte, ahol 7 évet töltött, Key Account Managerként és Trade Marketing Managerként is dolgozott.
A közép-európai régió kereskedelmi szempontból kiemelt országaiban vezető nemzetközi tematikus portfóliókat üzemeltető Viacom működteti hazánkban is a legnézettebb nemzetközi tematikus csatornacsaládot. A Comedy Central, Nickelodeon, Nick Jr., MTV, VIVA, VH1, Paramount Channel és RTL Spike csatornákat működtető médiavállalatnál a magyarországi country manager tisztség mellett Harsányi Gábor továbbra is változatlanul ellátja a regionális műsorterjesztési és tartalommenedzsment alelnöki tisztséget.