A csatorna régiónk több országa számára sugároz majd, így egyszerre lesz vehető magyar, cseh, szlovák és román nyelven.
A tesztadás szabadon vehető és valószínűleg a normál adás is az lesz, mivel bár UPC tulajdonú társaság lövi fel műholdra, de balgaság lenne a műsort kódolni, amikor a UPC Direct (FocusSat) mellett a Digi TV előfizetőinek képernyőjére is eljuthat a 24 órás reklámprogram.
A UPC közeli ESS miatt nem lenne meglepő, ha a közeljövőben a UPC Digital-on, a UPC digitális kábelszolgáltatásának részeként is elérhetővé válna a csatorna.
Érdemes megjegyezni, hogy nem a Top Shop TV az első magyar teleshop csatorna: még a UPC Direct indulása előtt vehető volt a keleti 19,2 fokról egy magyar/lengyel teleshop csatorna, ill. 2010. áprilisában szűnt meg a Hello Digitalon (volt Antenna Digital) ill. egyes kábelhálózatokon terjesztett TV Shop nevű csatorna. Az IKO teleshop csatornája, a Tele ABC pedig el sem indult...