Már 1,7 millió háztartásban a PRO4!

Írta: Kardos Attila   
2012. március 28.
PRO 4 logo Alig két hónap alatt megduplázta lefedettségét a PRO4!

A TV2 Csoport legfiatalabb csatornája, így már több mint 1,7 millió háztartásban van jelen.

A tavaly év elején indított, elsősorban férfi nézőket megcélzó PRO4 megduplázta tavaly év végi eredményét, és immár 46,6%-os technikai lefedettséggel büszkélkedhet, mely körülbelül 1,7 millió háztartást jelent. A TV2 Csoport másik, kimondottan nőknek szóló kábelcsatornája, a FEM3 szintén kiemelkedő lefedettséget tudhat a magáénak: a tavalyi 44,3% február végére 62,3%-ra emelkedett. A növekedésben nagy szerepet játszik, hogy február elsejével a DIGI teljes hálózatán, már alapcsomagban is elérhetővé vált a TV2 Csoport mindkét kábelcsatornája.

A PRO4 olyan premiertartalmakkal szórakoztat, mint az április elsején debütáló Combat Hospital – A frontkórház című amerikai filmsorozat, vagy keddenként a Bajnokok Ligája mérkőzései. A FEM3 pedig többek között a Pan Am című sorozattal, és számos saját gyártású műsorral, mint például a Kétszersült című gasztromagazinnal, vagy a Megasztár legújabb szériájának háttérműsorával, a Tatár Csilla vezetésével képernyőre kerülő MegaBackstage-dzsel várja a nézőket.

A PRO 4 műsora...

Utolsó frissítés ( 2012. március 28. )
 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
A 4iG megállapodott a Spacecom első lépésben kisebbségi részvénycsomagjának megvásárlására vonatkozó feltételekről. Ennek értelmében az infokommunikációs cégcsoport az izraeli Kommunikációs Minisztérium jóváhagyásának megfelelően nyilvános, valamint zártkörű részvénykibocsátás keretében a Spacecom részvényeinek 20 százalékát vásárolhatja meg.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2024 sat-tv-radio