Megújult arculattal jelentkezett a Nickelodeon

Írta: Kardos Attila   
2017. június 28.
Nickelodeon Új arculatot vezetett be a Nickelodeon, amely a csatorna kreatívjai szerint a gyerekek mérhetetlenül gazdag fantáziáját tükrözi, miközben meglepetésekkel fűszerezve segít játékosabbá tenni a világot.

A klasszikus narancssárga logó ezúttal olyan világos és vidám háttérszínek elé kerül, mint a lila, a világoskék a lime és a krémszín. A frissítő színkavalkád a korábbinál is jobban kiemeli a gyerekcsatorna üzenetét és küldetését: még játékosabbá varázsolni a világot. Az új arculat a csatorna logójának pozícióját is megváltoztatta, az animált logó visszakerült az eredeti helyére, a bal felső sarokba, ahol időnként a Nickelodeon és a Nick felirat váltja egymást.

A rebranding során különleges gifek, internetes mémek és vicces hangulatjelek inspirálták az alkotókat, akik különleges látványvilággal idézték meg a legkisebbek képzeletének hihetetlen világát.

Ha nem az arculatra, hanem a Nickelodeon csatornán futó műsorokra kiváncsi, akkor azt itt teheti meg: http://musor.tv/mai/tvmusor/NICKELODEON

 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
RTL Történelmi jelentőségű megállapodást köt az RTL Magyarország és az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA). A 2024/25-ös szezontól kezdődően a következő három szezonon át, története során először, az RTL Magyarország lesz az UEFA Bajnokok Ligája otthona. Az UEFA-tól megszerzett közvetítési jogok értelmében az RTL Magyarország választhat majd elsőként a keddi és a szerdai UEFA Bajnokok Ligája mérkőzései közül.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2024 sat-tv-radio