Az Express AM-44 a nyugati 11 fokra kerül: fedélzetén 16 (54 MHz-es) Ku- és 10 (40 MHz-es) C-sávos tp.-t találunk.
A Ku-sávos tp.-rekkel vagy ezek egy részével az Eutelsat rendelkezik és a két nyaláb közül legalább az egyiket Dél-Amerikára irányítva Atlantic Bird 11 néven értékesíti majd. A másik nyaláb "sorsa" egyelőre ismeretlen.
A C-sávos tp.-ek hazánkban is vehetők lesznek: e tartományban egy transzatlanti és egy globál nyaláb áll rendelkezésre.
Az Express MD-1 a keleti 80 fokra kerül: ezt 8 (40 Mhz-es) C-sávos tp.-rel szerelték fel, de a fedettségi zóna nem ismert, így egyelőre nem tudható, hogy nálunk vehető lesz-e.
A fellövésre egy módosított Breeze-M modullal kerül sor, amely nagyobb terhet képes pályára állítani.