A UPC Direct 1600 előfizetőt vesztet, így 177.900 előfizetővel zárta a negyedévet, miközben digitális kábelszolgáltatása 18.300 előfizetőt szerzett. Rosszul megy viszont az analóg kábeltv-s szegmens, mivel itt 24.900-an mondták vissza a szolgáltatást.
A környező országokban vegyesen szerepel a UPC műholdas szolgáltatása. A legnagyobb veszteség Csehországban érte, ahol 11,600 előfizetőt vesztett dacára a bővűlt kínálatnak, de úgy tűnik ez se veszi fel a versenyt a piacvezető SkyLink/CSLink-kel szemben, miközben a SkyLink szolgáltatásra épülve elindult a T-Home ottani DTH szolgáltatása is, így itt valószínűsíthető a további veszteség.
Szlovákiában 2.800 új előfizetőt sikerül megnyerni, melyben nyilván fontos szerepet tölt be az a tény, hogy a UPC Direct csomag kínálata eddig a szlovákok számára volt a legszerényebb, viszont a költözés után jelentősen bővűlt.
Romániában még jobb a helyzet, ott 10.800 új előfizetőt szerzett a FocusSat néven nyújtott szolgáltatás, amely sokat profitált a UPC Direct nyugati 1 fokra kerülésével mind kínálat, mind minőség szempontjából, igaz a UPC Direct Romániába még nem nyújt HD csatornákat, miközben a konkurens és piacvezető Dolce már igen.