Továbbra is csökken a UPC Direct - növekszik a UPC Digital

Írta: Kardos Attila   
2010. november 05.
UPC  logo Egyelőre várat magára a UPC Direct új műholdra költözése és a kibővített csatornakínálat nyomán remélt előfizetői létszám bővűlés a UPC Directnél - derül ki a 3. negyedéves tőzsdei jelentésekből.

A UPC Direct 1600 előfizetőt vesztet, így 177.900 előfizetővel zárta a negyedévet, miközben digitális kábelszolgáltatása 18.300 előfizetőt szerzett. Rosszul megy viszont az analóg kábeltv-s szegmens, mivel itt 24.900-an mondták vissza a szolgáltatást.

A környező országokban vegyesen szerepel a UPC műholdas szolgáltatása. A legnagyobb veszteség Csehországban érte, ahol 11,600 előfizetőt vesztett dacára a bővűlt kínálatnak, de úgy tűnik ez se veszi fel a versenyt a piacvezető SkyLink/CSLink-kel szemben, miközben a SkyLink szolgáltatásra épülve elindult a T-Home ottani DTH szolgáltatása is, így itt valószínűsíthető a további veszteség.

Szlovákiában 2.800 új előfizetőt sikerül megnyerni, melyben nyilván fontos szerepet tölt be az a tény, hogy a UPC Direct csomag kínálata eddig a szlovákok számára volt a legszerényebb, viszont a költözés után jelentősen bővűlt.

Romániában még jobb a helyzet, ott 10.800 új előfizetőt szerzett a FocusSat néven nyújtott szolgáltatás, amely sokat profitált a UPC Direct nyugati 1 fokra kerülésével mind kínálat, mind minőség szempontjából, igaz a UPC Direct Romániába még nem nyújt HD csatornákat, miközben a konkurens és piacvezető Dolce már igen.

 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
RTL+ Az RTL fél éve, tavaly novemberben indította el előfizetéses, reklámmentes streaming-szolgáltatását, az RTL+-t. Indulása óta az RTL+ előfizetői száma az RTL várakozásait felülmúló ütemben növekszik. Az első félév felhasználói adatai azt mutatják, hogy a felhasználók körében a saját gyártású RTL-es tartalmak a legnépszerűbbek. 2023-ban is sorra érkeznek majd a premierek.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2024 sat-tv-radio