T-Home olimpiai sikerek

Írta: Kardos Attila   
2012. szeptember 06.
T-Home logo Szép eredményeket értek el a T-Home által az olimpiai időszakra fejlesztett szolgáltatások és lehetőségek.

Az olimpiai versenyeket nyomon követő szurkolók között különösen népszerű volt az innováció terén élen járó T-Home által kialakított különleges közösségi Rajongó Szív alkalmazás. Egy városnyi rajongó szurkolt, és küldött a www.igazirajongok.hu oldalon keresztül mintegy 28 000 elküldött szívdobbanást a magyar olimpiai csapat tagjainak a londoni viadalok alatt. A T-Home az ötkarikás játékokra való utazás előtt különleges Rajongó Szíveket adott át nekik, amelyek a szurkolói szívdobbanások elküldésekor megdobbantak és felvillantak, így a sportolók mindig tudták, milyen sokan és gyakran gondolnak rájuk a világ valamely pontján.

Az internetes felületen legtöbben az olimpia nyitónapján fejezték ki rajongásukat a magyar csapatnak: aznap másfél ezren üzentek legjobb sportolóinknak. A legaktívabbak a nők voltak: a szurkolói üzenetek 70 százalékát ők posztolták az oldalra. Közülük is a budapestiek voltak a leglelkesebbek; az összes szívdobbanás 43 százalékát a fővárosból kapták sportolóink. Őket a debreceni, a szegedi, a miskolci, majd a pécsi drukkerek követték. A legtöbb (44 %) üzenetküldő 25 és 44 év közötti, de a 18 és 23 év közötti fiatalok, illetve az 55 évnél idősebb szurkolók is csak kevéssel maradtak le mögöttük: az olimpiai csapatot 20-20 százalékuk ilyen formában is buzdította.

A T-Home az olimpia kezdetére az egész országban elérhető tette Interaktív TV-szolgáltatását, amelynek köszönhetően tovább bővült a több mint 280 ezres T-Home interaktív tévé-előfizetői kör. Külön érdekesség, hogy a fejlesztéseknek köszönhetően több mint 460 ezer T-Home tévé-előfizető HD minőségben követhette nyomon az olimpiai közvetítéseket.

A T-Home speciális, Interaktív TV-szolgáltatás funkciói között elérhető, külön díj nélkül igénybe vehető London Interaktív alkalmazást fejlesztett az olimpiai közvetítésekre kíváncsi sportrajongók számára. A versenyek ideje alatt elérhető alkalmazást – többek között az Archív TV funkciójának köszönhetően – körülbelül 50 000 egyedi set top boxról indították el, és az ügyfelek az alkalmazás egyes oldalaira összesen közel 800 000-szer kattintottak. Érdekesség, hogy a versenyszámokat követő 72 órán belül korlátlan visszanézést lehetővé tevő alkalmazást használva a legtöbben az olimpiai játékok záróünnepségét, azt követően a kajak-kenu döntőket, a női hosszútávúszó versenyt, majd holtversenyben az Izland elleni kézilabda és az olaszokkal szembeni vívott férfi vízilabdameccset tekintették meg újra.

A T-Home a rajongás és a szurkolás teljes közösségi élményét kínálva a versenyek ideje alatt megnyitotta az olimpia egyetlen „hivatalos” szurkolói klubját, a Telekom Olimpiai Szurkolói Klubot a Városligetben. A hatalmas érdeklődésre jellemző, hogy a széles és különleges étel- és italkínálatot, közvetlen vízparti környezetet, koncerteket, salsa- és funky-esteket, és persze olimpiai közvetítéseket kínáló, az idei nyár talán leghangulatosabb szabadtéri szurkolói klubjában 17 nap alatt több mint 28 000 ember fordult meg, és élte át a T-Home által nyújtott közös szurkolói élményt.

Utolsó frissítés ( 2012. szeptember 06. )
 
< Előző   Következő >
Add a Startlaphoz
Hírmorzsák
SkyShowtime Roberto Soto, az HBO Max sikeres európai bevezetéséért felelős növekedési marketing csapat voltvezetője lesz a SkyShowtime stratégiai vezetője. John Heinemann, a Disney+ főbb európai piacokon történő terjesztését letárgyaló ügyvéd lesz a cég fő jogtanácsosa. Ezekkel a kinevezésekkel erősíti vezetői csapatát a SkyShowtime a hamarosan kezdődő rajtja előtt.
Tovább...
 
Műsorajánló
TV műsor
© 2024 sat-tv-radio